مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 00:122022-03-04بين الملل

صهیونیست ها را رها کرده و شیعیان را به خاک و خون می کشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقتدی صدر رهبر جریان صدر و ائتلاف سائرون در صفحه توییتر خود با نکوهش راه و رسم گروه های تروریستی نوشت: - رهبر جریان صدر به حمله تروریستی به مسجد شیعیان در پاکستان که بر اثر آن شماری شهید و زخمی شدند، واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقتدی صدر رهبر جریان صدر و ائتلاف سائرون در صفحه توییتر خود با نکوهش راه و رسم گروه های تروریستی نوشت: شما دشمن صهیونیستی را آزاد گذاشته اید که در فلسطین جور و ستم کند، اما نمازگزاران را که به عبارت لا اله الا الله ، این دژ ایمن الهی، تمسک جسته اند، به خاک و خون می کشید.

وی با دعوت مسلمانان به برائت از این گروه ها ادامه داد: آنان اتحاد مسلمانان را تضعیف می کنند و شماتت دشمنان را بر همه ما برمی انگیزند.

رهبر جریان صدر از شیعیان پاکستان خواست تا متحد باشند و میان اهل تسنن میانه رو و گروه های تندرو و تروریستی تفاوت قائل شوند.

صدر همچنین به شیعیان پاکستان توصیه کرد که از دولت خود حمایت بیشتری در مواجهه با گروه های تروریستی مطالبه کنند و در این زمینه فشار بیاورند.

وی با ابراز همبستگی با شیعیان و اهل تسنن میانه رو در تمام جهان افزود که صدای میانه روی باید در هر جایی شنیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها را رها کرده و شیعیان را به خاک و خون می کشید

صهیونیست ها را رها کرده و شیعیان را به خاک و خون می کشید