مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 22:172022-03-04سياسي

نخستین جشنواره علوم انسانی «عمار» برگزیدگان خود را شناخت+اسامی


اختتامیه نخستین جشنواره علوم انسانی عمار با حضور برگزیدگان و مسئولان جشنواره در تالار سوره حوزه هنری برگزار و برگزیدگان معرفی و تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اندیشه خبرگزاری فارس آیین اختتامیه نخستین جشنواره علوم انسانی عمار با حضور برگزیدگان و مسئولان جشنواره در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

تأکید رهبر معظم انقلاب به توجه به علوم انسانی در این برنامه حجت الاسلام مجتبی نامخواه دبیر جشنواره طی سخنانی درباره جشنواره علوم انسانی عمار گفت: در دیدارهایی که مسئولان جشنواره فیلم عمار با رهبر معظم انقلاب داشتیم، ایشان به توجه به علوم انسانی تأکید داشتند، از این رو موضوع جشنواره علوم انسانی در دستور کار قرار گرفت و در واقع این جشنواره مولود جشنواره فیلم عمار است.

وی درباره اهداف جشنواره گفت: در این جشنواره به دنبال این هستیم که چطور تجربه های گران بهای انقلاب به نظریه های راه گشای آینده تبدیل شود و این هدف اصلی جشنواره است.

تلاش برای تبدیل تولیدات جشنواره عمار به نظریه های راهگشا دبیر جشنواره علوم انسانی عمار گفت: 14 هزار ساعت روایت مستند انباشته شده در جشنواره فیلم عمار وجود دارد که قابلیت تبدیل شدن به نظریه را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره علوم انسانی «عمار» برگزیدگان خود را شناخت+اسامی

نخستین جشنواره علوم انسانی «عمار» برگزیدگان خود را شناخت+اسامی