مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 21:172022-03-04سياسي

ضرورت توسعه کشت گیاهان دارویی و استفاده از طب ایرانی


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه کشت گیاهان دارویی و استفاده از طب ایرانی باید موردتوجه قرار گیرد، گفت: استان گلستان در حوزه کشت گیاهان دارویی از استعداد زیادی برخوردار است.

- بهرام عین اللهی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در دو شهرستان آزادشهر و رامیان اقوام مختلف در سایه وحدت و همدلی در کنار یکدیگر زندگی می کنند که این وحدت مثال زدنی یک نشان ملی است.

وی با بیان اینکه مردم ایران در امتحانات مختلف سربلند بیرون آمدند، افزود: دشمن همیشه به دنبال سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود لذا از اول انقلاب اسلامی توطئه های مختلف را علیه ایران اسلامی به کار گرفت و امروز نیز تحریم های ناجوانمردانه را علیه کشورمان به راه انداخت که هدف از این تحریم ها از پای درآوردن اقتصاد کشور است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه جنگ همچنان ادامه دارد و در جنگ امروز سنگرها مخفی است، بیان کرد: باید با کار و تلاش توطئه های دشمنان را خنثی کنیم، خوشبختانه مردم کشورمان شجاعانه در برابر دسیسه های دشمنان ایستاده اند.

وی با اشاره به اینکه با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم ها از امتحان شیوع کرونا سربلند خارج شدیم و تمامی سازمان های جهانی کشور ایران را در پیشگیری و درمان کرونا موفق می دانند، تأکید کرد: امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه کشت گیاهان دارویی و استفاده از طب ایرانی

ضرورت توسعه کشت گیاهان دارویی و استفاده از طب ایرانی