مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 21:122022-03-04سياسي

ضرغامی: مراکز اقامتی آمادگی کامل برای سفر نوروزی 1401 را دارند


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: اگر وضعیت بیماری کرونا در کشور به شرایط مطلوبی برسد در انتظار یک سال پرسفر بوده و مراکز اقامتی آمادگی لازم برای اقامت را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سیدعزت الله ضرغامی در حاشیه بازدید از غرفه های صنایع دستی در محوطه فرمانداری گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امید داریم وضعیت کرونا به گونه ای شود تا سال پرسفری را بعد از دو سال شیوع بیماری در کشور تجربه کنیم.

وی تصریح کرد: هماهنگی های لازم برای سفرهای نوروزی انجام شده و ستاد سفر برای هماهنگی با دستگاه های اجرایی تشکیل شده و تاکنون با 18 دستگاه مرتبط جلسات لازم برگزار شده است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: با جامعه هتلداران جلسات لازم برگزار و وظایف مندی آنها در مراکز اقامتی تشریح شد تا در صورت وقوع سفرهای نوروزی امکانات اقامتی، نظارت ها و ارائه سرویس های لازم و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود.

  وی ادامه داد: ظرفیت های دیگر اقامتی مانند مدارس برای شرایط خاص هم در نظر گرفته شده و آمادگی لازم برای استفاده از این ظرفیت ها وجود دارد تا در صورت ایجاد محدودیت برای مراکز اقامتی رسمی بتوانیم از این ظرفیت ها استفاده کرده و سال پرسفری را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: مراکز اقامتی آمادگی کامل برای سفر نوروزی 1401 را دارند

ضرغامی: مراکز اقامتی آمادگی کامل برای سفر نوروزی 1401 را دارند