مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 20:472022-03-04اقتصادي

آب رسانی به 3500 هکتار از اراضی اردبیل با تکمیل سدپیله سهران


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: با تکمیل سد پیله سهران، امکان آب رسانی به حدود 3500 هکتار از اراضی دشت اردبیل فراهم خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، یاسر عبداللهی عابد شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تکمیل سد پیله سهران، حجم مخزن آن به حدود 7 میلیون متر مکعب رسیده و امکان آب رسانی به حدود 3500 هکتار از اراضی دشت اردبیل فراهم خواهد شد.

وی افزود: استفاده از سامانه های نوین آبیاری، موجب کاهش قابل توجه مصرف آب و افزایش محسوس بازده تولید می شود که در این راستا اهتمام ویژه مسئولان و کشاورزان برای حرکت به سوی آبیاری مکانیزه اراضی و باغات ضروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در ادامه با اشاره به بازدید خود از کارخانه روغن کشی طلا ثمر مغان نیز بیان کرد: ظرفیت تولید این کارخانه که با سرمایه گذاری بیش از 60 میلیارد تومانی در حال احداث است، سالانه 50 هزار تن روغن با اشتغال زایی 100 نفر خواهد بود که این بازدید برای بررسی و پیگیری مشکلات آن انجام شد.

عبداللهی عابد گفت: هم چنین از مجموعه بارانداز، سردخانه و سورتینگ مه سیب نیز بازدیدی انجام شد تا مشکلات پیش روی این مجموعه از نزدیک بررسی و پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب رسانی به 3500 هکتار از اراضی اردبیل با تکمیل سدپیله سهران

آب رسانی به 3500 هکتار از اراضی اردبیل با تکمیل سدپیله سهران