مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 20:422022-03-04سياسي

پروژه آبرسانی روستایی نکا 1402 پایان می یابد


ماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محرومیت روستاهای بالادست در زمینه آبرسانی گفت: سال 1402 پروژه آبرسانی بخش روستایی پایان می رسد.

- ، غلامرضا شریعتی شامگاه جمعه در مراسم افتتاحیه دو پروژه پارک ملت و سد لاستیکی نکا افزود: پروژه های بسیاری در حوزه عمرانی و روستایی برای منطقه شرق مازندران تعریف شده که با اجرایی شدن این پروژه ها قطعاً محرومیت از چهره این مناطق زدوده می شود.

به گفته ی وی با توجه به محرومیت روستاهای بالادست در حوزه آبرسانی به دنبال این هستیم سال 1402 پروژه آبرسانی بخش روستایی را به پایان برسانیم.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید به حوزه اشتغال متذکر شد: شهرستان نکا از ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری در حوزه اشتغال برخوردار است که امیدواریم با برنامه ریزی مدون و مدیریت اصولی در این بخش طرح های اشتغال زایی عملیاتی و محقق شود.

به گفته شریعتی منطقه شرق مازندران با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود می تواند در مسیر توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه گام بردارد.

شهردار نکا نیز در ادامه گفت: پروژه سد لاستیکی و پارک ملت نکا که از 10 سال گذشته با تغییر مسئولان همچنان به صورت نیمه کاره به حال خود رها شده بود در 10 هفته عملگرایی توسط شهرداری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبرسانی روستایی نکا 1402 پایان می یابد

پروژه آبرسانی روستایی نکا 1402 پایان می یابد