مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 20:422022-03-04اقتصادي

تقویت و توسعه شبکه برق در شهر گرگان ضروری است


با توجه به افزایش جمعیت شهر گرگان تقویت و توسعه شبکه برق در شهر گرگان ضرورت دارد.

- ، حجت یزدویی شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری فرمانداری گرگان با حضور وزیر نیرو اظهار کرد: برخی از مصوبات شهرستان گرگان با کمبود اعتبار مواجه هستند که برای اتمام آن نیازمند اعتبارات ویژه هستیم.

فرماندار گرگان حل مشکل افت ولتاژ و توسعه برق در شرق غرب گرگان را از دغدغه های این شهرستان برشمرد و افزود: خرید تجهیزات مورد نیاز برای توسعه توزیع شبکه برق شهرستان گرگان و اضافه شدن دو پست جدید برق ضروری است تا مشکل قطعی برق را در این شهرستان شاهد نباشیم.

سرپرست فرمانداری گرگان با بیان اینکه کتابخانه های این شهرستان نیز فاقد امکانات استاندارد هستد، تصریح کرد: دو شهر، شهرستان فاقد کتابخانه هستند که توجه به این امر نیز بسیار مهم است.

وی ادامه داد: بافت تاریخی گلستان قابلیت توسعه ندارد امیدواریم تدابیری انجام شود تا ساختمان میراث فرهنگی به سایت اداره منتقل شود و ما بتوانیم با استفاده از این فضا به بافت تاریخی شهر گرگان برای بهره مندی از ظرفیت گردشگران استفاده کنیم.

یزدویی برقی کردن چاه های آب شهرستان گرگان را از دیگر مشکلاتی دانست که به دلیل کمبود اعتبارات با کندی اجرا می شود، افزود: کشاورزان در این زمینه با مشکل مواجه هستند که نیاز به تامین اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت و توسعه شبکه برق در شهر گرگان ضروری است

تقویت و توسعه شبکه برق در شهر گرگان ضروری است