مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 19:222022-03-04سياسي

اهمیت حفاظت از معماری حرم مطهر رضوی


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: حرم مطهر امام رضا(ع) یکی از نمونه های بارز معماری ایرانی اسلامی است و وظیفه همه ما این است که در حوزه فنی و مهندسی با بهره گیری از آخرین دانش و تکنولوژی روز از این گنجینه حفاظت کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: حرم مطهر امام رضا(ع) یکی از نمونه های بارز معماری ایرانی اسلامی است و وظیفه همه ما این است که در حوزه فنی و مهندسی با بهره گیری از آخرین دانش و تکنولوژی روز از این گنجینه حفاظت کنیم.

مالک رحمتی در دیدار اعضای هیات رییسه سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی اظهار کرد: این سازمان می تواند بازوی فکری و مشورتی آستان قدس در پروژه های عمرانی باشد و در این زمینه انعقاد تفاهم نامه ساختارمند با هدف شروع فصل جدیدی از همکارهای فنی و عمرانی را مفید و کارآمد می دانیم.

وی یکی از پایه های بزرگ تمدن ایرانی اسلامی را دستاوردهای فنی و مهندسی برشمرد و گفت: حرم مطهر امام رضا(ع) یکی از نمونه های بارز معماری ایرانی اسلامی است و وظیفه همه ما این است که در حوزه فنی و مهندسی با بهره گیری از آخرین دانش و تکنولوژی روز از این گنجینه حفاظت کنیم که در این زمینه سازمان نظام مهندسی می تواند به آستان قدس رضوی طرح های خلاقانه و نوآورانه برای افزایش رفاه زائران ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت حفاظت از معماری حرم مطهر رضوی

اهمیت حفاظت از معماری حرم مطهر رضوی