موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 17:422022-03-04سياسي

آزادسازی سواحل زاینده رود حرکتی انقلابی است


معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه آزادسازی سواحل زاینده رود یک حرکت انقلابی است،گفت: این نمونه کوچک نشان داد که همکاری و مشارکت ملت و دولت به توسعه در همه ابعاد کشور می انجامد.

- ، سید محمد حسینی ظهر جمعه در سخنرانی بین خطبه های نماز جمعه فولادشهر با بیان اینکه در دولت عدالت محور و تحولگرا به دنبال رفاه بهتری برای مردم هستیم، اظهار داشت: برخی فعالیت های دولت، کوتاه مدت و میان مدت و سایر آنها در مدت چهار سال تعریف شده است که با پشتیبانی مردم به نتیجه خواهد رسید.

وی با اشاره به سفرهای رییس جمهور و وزیران در 6 ماه گذشته به بیشتر شهرها و استان های کشور، افزود: مسائل و مشکلات مردم در سفرهای استانی از سوی معاونت اجرایی پیگیری جدی خواهد شد.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به تفویض اختیار به استانداران و مسئولان محلی برای رفع مشکلات هر منطقه و شهرستان، گفت: هدف ما در دولت انقلابی تسریع در امور مردمی با اقدامات جهادی از سوی مدیران انقلابی است.

حسینی همچنین به افزایش صادرات غیر نفتی در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: توافق 25 ساله با چین آغاز شده است و امیدواریم با سرمایه گذاری، تحرک خوبی در کشور ایجاد شود.

وی با بیان اینکه آمریکا بدعهد و بهانه جو است اما ما اقتصاد را به مذاکرات گره نزده ایم، تصریح کرد: رویکرد دولت در سیاست خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی سواحل زاینده رود حرکتی انقلابی است

آزادسازی سواحل زاینده رود حرکتی انقلابی است