مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 17:222022-03-04فرهنگي

کارگردان فیلم بی سر: هنروتجربه نوعی اکران برای ساکت کردن است!


معتقدم این گروه حداقل کاری که می تواند انجام دهد این است که برنامه ای برای تبلیغ فیلم ها در این گروه داشته باشد تا مخاطب با آن آشنا شود.

- کارگردان فیلم بی سر: هنروتجربه نوعی اکران برای ساکت کردن است! معتقدم این گروه حداقل کاری که می تواند انجام دهد این است که برنامه ای برای تبلیغ فیلم ها در این گروه داشته باشد تا مخاطب با آن آشنا شود.

کاوه سجادی حسینی می گوید هنروتجربه تبدیل به نوعی اکران برای ساکت کردن فیلمسازان شده است.

کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط اکران فیلم های خاص در گروه سینمایی هنروتجربه گفت: هرچند سال هاست که گروه هنر و تجربه فعالیت خود را آغاز کرده و بستری برای نمایش بسیاری از فیلم های هنری و تجربی ایجاد کرده است، اما متاسفانه این فعالیت تنها در حوزه اکران محدود مانده و هیچ تبلیغات و فعالیتی برای معرفی این آثار به مخاطب ندارد، حتی اطلاع رسانی در این زمینه در حوزه رسانه هم بسیار کم رنگ شده است، انگار تنها قرار است فیلم ها در این گروه اکران شوند و تمام شود.

وی با اشاره به اینکه می توان گفت آن حرکتی که از گروه هنر و تجربه که همان آگاهی و اندیشه در سینما بود دیگر دیده نمی شود، توضیح داد: در حال حاضر فیلم های بسیار خوبی در هنر و تجربه اکران است اما کسی از آن چندان خبر ندارد، حتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان فیلم بی سر: هنروتجربه نوعی اکران برای ساکت کردن است!

کارگردان فیلم بی سر: هنروتجربه نوعی اکران برای ساکت کردن است!