مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-04بين الملل

ادعاهای فرمانده سنتکام علیه نقش ایران در منطقه


فرمانده نیروهای تروریستی سنتکام در سفر اخیرش به فلسطین اشغالی در گفت وگویی اختصاصی با یک روزنامه عبری زبان ادعاهایی را درباره نقش ایران در منطقه مطرح و رویکرد آمریکا در قبال آن را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه اسراییل هیوم، کِنِت مک کنزی فرمانده نیروهای تروریستی سنتکام (فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا در غرب آسیا) که در آستانه پایان دوره خدمتش در این سمت است، در آخرین سفرش به فلسطین اشغالی به عنوان فرمانده سنتکام در گفت وگویی اختصاصی با روزنامه اسراییل هیوم در پاسخ به این سوال که از نظر او بزرگ ترین تهدیدها علیه امنیت و ثبات جهانی کدامند؟ مسکو یا پکن؟ گفت: به این سوال مستقیما پاسخ نمی دهم اما آنچه به شما خواهم گفت این است که ما در استراتژی دفاعی ملی و در رویکردمان، چین و روسیه را تهدیدی چشم گیر می دانیم.

کره شمالی و ایران هم تهدید محسوب می شوند اما نه به اندازه دوتای اول، اما [در نوع خود] یک تهدید و مسلما، تشکیلاتی افراطی اند.

آمریکا قدرتی جهانی است، بنابراین ما باید دیدگاهی جهانی داشته باشیم و باید با بیش از یک تهدید دست و پنجه نرم کرد و توان برقراری تعادل میان این تهدیدها را داشت.

مک کنزی در پاسخ به این که جوبایدن، رییس جمهور آمریکا هنگام روی کار آمدن در کاخ سفید گفته بود متوسل شدن به اعمال قدرت، آخرین را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعاهای فرمانده سنتکام علیه نقش ایران در منطقه

ادعاهای فرمانده سنتکام علیه نقش ایران در منطقه