مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 16:322022-03-04اجتماعي

بارش مهمان استان سمنان می شود/ روزهای بارانی در انتظار قومسی ها


نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که استقرار سامانه کم فشار بارشی در دو مقطع شامل امروز جمعه و همچنین روز دوشنبه هفته پیش رو استان سمنان را با بارش روبرو می کند.

- ، نقشه های هواشناسی نشان می دهند که از امروز استقرار سامانه کم فشار بارشی در اکثر نقاط استان سمنان، بارش باران و حتی در نواحی کوهستانی برف را به دنبال خواهد داشت همچنین از روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز باید شاهد موج دوم بارش ها در استان باشیم که همراه با کاهش دمای هوا خواهد بود.

نکته قابل توجه برای امروز جمعه این است که شاهد کاهش محسوس دمای هوا به خصوص در مرکز استان نبودیم هر چند بارش در ارتفاعات و برخی دیگر از نواحی استان سمنان به صورت باران، طراوت خوبی به این منطقه بخشیده است.

بیشینه و کمینه دمای هوای امروز مرکز استان سمنان 19 و دو درجه بالای صفر گزارش شده است همچنین از روز دوشنبه که اوج بارش های موج دوم در مرکز استان به وقوع خواهد پیوست بیشینه و کمینه دمای هوا نیز به 13 و سه درجه بالای صفر کاهش خواهد یافت.

در شاهرود نیز وضعیت مشابه است امروز آسمان ابری است و در برخی نواحی باران باریده است بیشینه و کمینه دمای هوا نیز 18 و یک درجه بالای صفر گزارش شده و همچنین ورود سامانه کم فشار بارشی به این بزرگترین شهرستان استان سمنان از روز دوشنبه مجدداً آسمان را ابری خواهد کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش مهمان استان سمنان می شود/ روزهای بارانی در انتظار قومسی ها

بارش مهمان استان سمنان می شود/ روزهای بارانی در انتظار قومسی ها