مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 16:172022-03-04سياسي

خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش سرباز را برای دشمن ایفا نکنند


 اصحاب رسانه و خبرنگاران باید تلاش کنند تا در جنگ نرمی که دشمنان به راه انداخته اند، نقش سرباز را برای دشمن ایفا نکنند.

  - ، حجت الاسلام سید محمد باقر بخشایش پور در خطبه های این هفته نماز عبای سیاسی جمعه گراش با تبریک حلول ماه شعبان گفت: برکات ماه شعبان و فضلیت این ماه بی شمار و سراسر بشارت است.

وی با بیان اینکه بهره گیری از این ماه رزق مادی و معنوی انسان را افزایش می دهد، افزود: مراد از رزق معنوی خروج از ظلمت و ورود به نور و قرب الهی است که انسان می تواند با بهره گیری از فیوضات ماه رجب و ماهای شعبان و رمضان رزق معنوی و مادی خود را افزایش دهد.

خطیب جمعه گراش اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل (ع و روز جانباز و ولادت امام زین العابدین (ع) را تبریک گفت و افزود: اقتدار امروز کشور ما مرهون جانفشانی های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به ویژگی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در منطق انقلابی حضرت سیدالشهدا (ع) موازنه قدرت وجود نداشت، یعنی 120 هزار نفر لشکر کفر در مقابل 120 نفر جبهه حق و اسلام قرار گرفتند و امروز به تاسی از سید الشهدا (ع) عدم موازنه قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل دشمن دیده می شود به طوری که در جریان دفاع از اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش سرباز را برای دشمن ایفا نکنند

خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش سرباز را برای دشمن ایفا نکنند