مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 16:022022-03-04فرهنگي

7 فیلم از «کوین کاستنر» در تلویزیون


شبکه نمایش سیما با پخش فیلم «رقصنده با گرگ» کوین کاستنر که موفق به دریافت دو جایزه اسکار برای بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شده و 6 فیلم دیگر از وی، - شبکه نمایش سیما با پخش فیلم رقصنده با گرگ کوین کاستنر که موفق به دریافت دو جایزه اسکار برای بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شده و 6 فیلم دیگر از وی، آثار این بازیگر و کارگردان آمریکایی را مرور می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه در هفته پیش رو از شنبه (14 تا 20 اسفند ماه) به مرور آثار کوین کاستنر ، خواهد پرداخت.

دنیای کامل ، مک فارلند ، جی اف کی ، رقصنده با گرگ ، رابین هود ، رهایش کن و آخرین مهلت ، فیلم های منتخب این بازیگر است که هفته آینده هر شب ساعت 21 از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

بهشت موازی ، جاسم به جبهه می رود ، خاطره گمشده ، خونه پا ، سفر خوش ، تهران دربست و سرب هم نام فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش است که از شنبه (14 تا 20 اسفند ماه) هر روز ساعت 13 پخش خواهد شد.

فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت 19 شبکه نمایش است، در هفته پیش رو به ترتیب، شامل این فیلم ها خواهد بود: مینوس ، قندون جهیزیه ، معراجی ها ، برو راهتو برو ، هرگز دیر نیست ، دریاسالار و ماجراجویان جزیره .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 فیلم از «کوین کاستنر» در تلویزیون

7 فیلم از «کوین کاستنر» در تلویزیون