مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-04بين الملل

تکرار اتهامات جنگ طلبانه رژیم صهیونیستی علیه حزب الله


سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل ضمن تکرار ادعاهایش درخصوص فعالیت حزب الله لبنان، اذعان کرد که افزایش قدرت این نیرو ممکن است تل آویو را به واکنش وادارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، گلعاد اردان سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل ادعا کرد که گسترش فعالیت نظامی حزب الله لبنان در نزدیکی مرزها، می تواند به آغاز درگیری نظامی با تل آویو منجر شود.

   براساس گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم اردان در دیدار با ارولدو لازارو ساینز  رییس جدید نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان (یونیفیل) ادعا کرد: ممکن است رفتارها و تصمیمات حزب الله در آینده منجر به درگیری نظامی فاجعه بار برای لبنان و پاسخ قوی از سوی تل آویو شود.

وی در ادامه به رییس نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان گفت: انتظار دارم که نیروهای یونیفیل قطعنامه 1701 سازمان ملل را به طور کامل اجرا کرده و حزب الله را از اهدافش بازدارند.

  این ادعاها درحالی از سوی نماینده تل آویو در سازمان ملل مطرح می شود که قطعنامه 1701 صادرشده در سال 2006 شامل توقف تنش ها بین لبنان و رژیم صهیونیستی است.

این قطعنامه پس از پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33روزه با اشغالگران صهیونیستی صادر شد؛ صهیونیست ها در آن تهاجم، خاک این کشور را اشغال کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار اتهامات جنگ طلبانه رژیم صهیونیستی علیه حزب الله

تکرار اتهامات جنگ طلبانه رژیم صهیونیستی علیه حزب الله