مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-04سياسي

بازار عید سمنان نیازمند کنترل قیمت/مسئولان با متخلفان برخورد کنند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه بازار عید با توجه به موضوع شفافیت قیمت ها در استان نیازمند کنترل است، گفت: انتظار می رود مسئولان با متخلفان برخوردهای لازم را اعمال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام این شهر ضمن بیان اینکه طبق قوانین جدید رعایت حقوق مصرف کنندگان هفت هزار کالا مشمول طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالا شدند، ابراز داشت: با توجه به اینکه اکثریت مردم شاید از این طرح مطلع نباشند احتمال سو استفاده فروشگاه و مغازه ها وجود دارد لذا می طلبد تا بازار استان سمنان به لحاظ قیمت کنترل شود.

وی بابیان اینکه می بایست مسئولان استان سمنان بر روند شیوه اجرای این طرح نظارت کافی را در بازار داشته باشند، افزود: برخورد قاطع با متخلفان و اعمال قانون از مواردی که انتظار می رود مسئولان صمت آن را به دقت اجرایی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه از یکم تا سیزدهم فروردین احتمال افزایش غیر منطقی قیمت ها وجود دارد، ابراز داشت: نظارت مستمر بر بازار شب می تواند جلو سوءاستفاده های احتمالی را گرفته و حقوق مردم را به خودشان بازگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار عید سمنان نیازمند کنترل قیمت/مسئولان با متخلفان برخورد کنند

بازار عید سمنان نیازمند کنترل قیمت/مسئولان با متخلفان برخورد کنند