مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 15:222022-03-04سياسي

وزارت صمت در راستای ترویج پوشش های مناسب تلاش کند


امام جمعه موقت ورامین ضمن بیان اینکه اصلا قابل قبول نیست در ویتیرین مغازه ها پوشش های مناسب کمیاب باشد، گفت: وزارت صمت با اجرایی کردن مصوبات در مورد عفاف و حجاب و با نظارت بر تولیدات کشور در راستای ترویج پوشش های مناسب تلاش کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی و همچنین تبریک به مناسبت حلول ماه شعبان اظهار کرد: این ماه مقدمه ای برای ماه مبارک رمضان است که ان شاءالله از برکات آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه استغفار، انفاق، صدقه و روزه از جمله اعمال این ماه است گفت: تنها ماهی که سراسر آن موالید و ایام مبارک است و در آن شهادت معصومین نیست همین ماه می باشد.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه سوم شعبان روز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار است افزود: چهارم شعبان نیز به نام روز جانباز نامگذاری شده است.

محمودی با بیان اینکه 14 اسفند روز تأسیس نهاد ارزشمند کمیته اداد امام خمینی است عنوان کرد: این یادگار ارزشمند امام مایه برکت برای مستضعفان و محرومان بوده و هست و به همین مناسبت روز احسان و نیکوکاری را نام گذاری کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت در راستای ترویج پوشش های مناسب تلاش کند

وزارت صمت در راستای ترویج پوشش های مناسب تلاش کند