مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-04سياسي

درخواست وزیر اقتصاد از رییس مجلس/ دبیرخانه مناطق آزاد به ریاست جمهوری منتقل شود


وزیر اقتصاد در رابطه با مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مبنی بر واگذاری اختیارات مدیریتی مناطق آزاد به وزیر اقتصاد و اجرای قانون مالیات برارزش افزوده به رییس مجلس نامه نوشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مبنی بر واگذاری اختیارات مدیریتی، ساختار و تشکیلات دبیرخانه به وزیر اقتصاد و همچنین اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده به رییس مجلس نامه نوشت.

سید احسان خاندوزی در تاریخ 7 اسفند ماه مصوبه کمیسیون تلفیق در بند ح تبصره 18 را خلاف نظر هیات دولت دانسته و معتقد است، این مسئله را به صلاح کشور نمی دانم و بر بازگشت نظر نمایندگان به مفاد لایحه بودجه اصرار دارم.

به علاوه اینکه درباره اجرای مالیات بر ارزش افزوده نمایندگان را به قانون دائمی ارجاع داده تا از تصویب این پایه مالیاتی برای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جلوگیری شود.

در متن نامه وزیر آمده است: اینجانب تصویب نهایی متن مصوبه کمیسیون تلفیق در بند ح تبصره 18 مبنی بر انجام کلیه امور اجرایی مدیریتی، ساختار و تشکیلات مربوط به دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی سراسر کشور توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی را که خلاف نظر هیات محترم دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وزیر اقتصاد از رییس مجلس/ دبیرخانه مناطق آزاد به ریاست جمهوری منتقل شود

درخواست وزیر اقتصاد از رییس مجلس/ دبیرخانه مناطق آزاد به ریاست جمهوری منتقل شود