مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-04سياسي

پیگیری مطالبات فعالان اقتصادی سوادکوه از سوی استاندار مازندران


امام جمعه سوادکوه(بخش زیراب) از استاندار مازندران برای پیگیری مطالبه هفته گذشته نماز جمعه این شهر تقدیر کرد و گفت: استاندار مازندران که بعد شنیدن صدای مردم و فعالان اقتصادی سوادکوه از تریبون نمازجمعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت الاسلام محمد زمان رضایی در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه شخصیت انسان براساس اعمال و رفتاری که در طول زندگی انجام می دهد، صفاتی در صفحه دلش نقش می بندد،اظهار کرد: شخصیت وجودی ما به اعمال ما برمی گردد اما برخی به واسطه علایق دنیوی، نسبت به این موضوع غفلت دارند و موقعی که روح از بدن جدا می شود، انسان همه چیز را می بیند.

که قرآن به ما آگاهی می دهد تا مواظب اعمال خود باشیم.

خطیب نمازجمعه زیراب سوادکوه با توجه به سخنی از امام باقر علیه السلام، به خانه تکانی دل تاکید و گفت: امام باقر(ع) فرمود: به خدا سوگند تنها راه نجات از گناه، اقرار به گناه، بعد آن جبران گناه است و خداوند در توبه اش را به روی هیچ انسانی نبسته است .

چه خوب که در کنار کار پسندیده خانه تکانی، اهمیت بیشتری به خانه تکانی دل دهیم و تجدید نظری به اعمال و رفتارمان داشته باشیم.

   رضایی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان، تریبون نمازجمعه را صدای مردم دانست و تصریح کرد: تریبون نمازجمعه محل بیان مطالبات مردم شهر و منطقه و متعلق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مطالبات فعالان اقتصادی سوادکوه از سوی استاندار مازندران

پیگیری مطالبات فعالان اقتصادی سوادکوه از سوی استاندار مازندران