مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-04اجتماعي

هوای 5 شهرستان کرمانشاه در وضعیت خطرناک قرار دارد


سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره وضعیت بحرانی هوای شهرستان کنگاور، گفت: هوای پنج شهرستان کرمانشاه در وضعیت خطرناک قرار دارد.

- اظهار کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده در چند ساعت اخیر از ایستگاه های پایش کیفیت هوا در استان کرمانشاه، گرد و غبار به هفت ایستگاه پایش کیفی هوا رسیده است.

وی افزود: کیفیت هوای هیچیک از ایستگاه های پایش کیفی هوا در استان کرمانشاه مطلوب نیست و در پنج ایستگاه وضعیت خطرناک و بحرانی است.

سرپرست محیط زیست کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه های پایش کیفی هوا در استان کرمانشاه، عدد شاخص کیفیت هوا لحظه ای در ایستگاه کرمانشاه شهرداری مرکزی، کرمانشاه زیبا پارک، قصرشیرین، سرپل ذهاب، کنگاور و اسلام آبادغرب 500 است.

جلیلیان بیان کرد: عدد شاخص کیفیت هوا در ایستگاه پاوه فرمانداری 113 و در ناسالم برای افراد حساس و ایستگاه کنگاور 235 و در حالت بسیار ناسالم قرار دارد که توصیه می شود افراد از انجام فعالیت های طولانی و سنگین خارج از منزل خودداری کنند.

وی با اشاره به عدد استاندارد شاخص کیفیت هوا افزود: عدد استاندارد برای کیفیت هوا 100 بوده که با توجه به اطلاعات به دست آمده از ایستگاه های پایش کیفیت هوا در استان کرمانشاه هیچکدام از ایستگاه های پایش کیفیت هوا شرایط استاندارد را گزارش نکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای 5 شهرستان کرمانشاه در وضعیت خطرناک قرار دارد

هوای 5 شهرستان کرمانشاه در وضعیت خطرناک قرار دارد