مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-04سياسي

بزرگ ترین رسالت پیامبران الهی تربیت ملتی متعهد و فداکار بود


هدف از بعثت پیامبر اسلام تذکره، تعلیم و تربیت است پیامبر اکرم (ص) با رفتار و اخلاق حسنه خود توانست جاهلان عصر خود را متعهد و با فضیلت کند.

- نمین ـ امام جمعه شهرستان نمین گفت: هدف از بعثت پیامبر اسلام تذکره، تعلیم و تربیت است پیامبر اکرم (ص) با رفتار و اخلاق حسنه خود توانست جاهلان عصر خود را متعهد و با فضیلت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان نمین اظهار کرد: پیامبران الهی آمده اند انسان ها را از جاهلیت به سوی پروردگار هدایت کنند کار بزرگ پیامبران اسلام ساختن ملتی متعهد و فداکار بود.

وی به سال روز تأسیس کمیته امداد اشاره و بیان کرد: کمیته امداد به دستور رهبر انقلاب اسلامی تأسیس شد تا به معیشت محرومان و نیازمندان رسیدگی شود این روز، روز احسان نیکوکاری و ترویج فرهنگ قرض الحسنه است.

امام جمعه شهرستان نمین 15 اسفند ماه و روز پاسدار را به مردم و خانواده های شهدا تبریک گفت و اظهار کرد: آرامش و آسایش امروز را مدیون جانبازان و شهدای 8 سال دفاع مقدس هستیم.

وی به اتفاقات اخیر اشاره و افزود: به قول مقام معظم رهبری مدظله العالی آمریکا از ابتدای پیدایش با بحران سازی متولد شده و با بحران نیز به حیات خود ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین رسالت پیامبران الهی تربیت ملتی متعهد و فداکار بود

بزرگ ترین رسالت پیامبران الهی تربیت ملتی متعهد و فداکار بود