مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-04سياسي

سران سه قوه اقدام جدی بر بدحجابی داشته باشند


مسؤولان کشوری و سران سه قوه باید اقدام جدی نسبت به ناهنجاری های اجتماعی و بدحجابی ها داشته و قانون مناسب وضع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و استفاده از ویژگی های ماه شعبان جهت خودسازی و ورود به ماه رمضان، اظهار کرد: ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه، برگزاری برنامه های فرهنگی در مساجد و محله های سطح شهر، ذکر صلوات، مناجات، روزه گرفتن، استغفار، صدقه دادن و مواسات و کمک های مومنانه بخشی از فعالیت هایی است که می توان در این ماه مورد توجه بیشتر قرار داد.

  وی سپس گفت: تأسیس کمیته امداد پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان دهنده اهمیت احسان، نیکوکاری و فقرزدایی در سایه حکومت اسلامی و احیای امر انبیای الهی است.

  امام جمعه شهرقدس با اشاره به اهمیت قرض الحسنه و جلوگیری از ربا و نزول افزود: مسوولان کشوری و سران سه قوه باید نسبت به بدحجابی اقدام جدی کرده و نسبت به ناهنجاری های اجتماعی و بدحجابی ها قانون مناسب وضع کنند همچنین به وضعیت کودکان کار رسیدگی شود.

وی با اشاره به روز درختکاری و تاکید بر کاشت درختان مثمر در ادامه بیان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد فرصت مناسب برای نوجوان و جوانان است و مساجد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران سه قوه اقدام جدی بر بدحجابی داشته باشند

سران سه قوه اقدام جدی بر بدحجابی داشته باشند