مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-04پزشكي

پویش اهدای خون «اعیاد شعبانیه» در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود


مدیر کل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پویش اهدای خون «اعیاد شعبانیه»، مطرح کرد: این پویش از سوم ماه شعبان آغاز و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

- با بیان اینکه ذخیره خونی چهارمحال و بختیاری شش روز است، اظهار کرد: زمان استاندارد ذخیره خونی هفت روز می باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از نگرانی های مردم برای اهدای خون شرایط کرونایی و ترس از ابتلاء به این بیماری است، تصریح کرد: پروتکل های بهداشتی به صورت کامل در مراکز اهدای خون چهارمحال و بختیاری رعایت می شود و جای نگرانی برای اهدا کنندگان خون نیست.

مدیر کل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به زمان تعطیلات نوروزی نزدیک می شویم، عنوان کرد: ذخیره خونی استان برای تعطیلات باید به زمان استاندارد برسد تا در این ایام دچار کمبود نشویم.

هاشمی با اشاره به اجرای پویش اهدای خون اعیاد شعبانیه ، مطرح کرد: این پویش از سوم ماه شعبان آغاز و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

وی به ساعات فعالیت مراکز انتقال خون استان اشاره کرد و افزود: مرکز شهرکرد شنبه تا چهارشنبه از ساعت هشت صبح تا 18 و پنج شنبه هشت صبح تا 12:30، مرکز بروجن از شنبه تا پنجشنبه از ساعت هشت تا 13، مرکز فارسان روزهای زوج هفته از ساعت 8:30 تا 13 و مرکز بن روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت هشت لغایت 12:30 آماده دریاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش اهدای خون «اعیاد شعبانیه» در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

پویش اهدای خون «اعیاد شعبانیه» در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود