مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 14:422022-03-04سياسي

آیت الله سعیدی: دولت برای گرانی کالای اساسی تدبیر کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، اظهار کرد: تقوا در اسلام یک اصل بسترساز برای زندگی بهتر در این جهان است زیرا از نظر اسلام آن زندگی بهتر است که هم دنیای انسان را تأمین کند و هم زندگی پس از مرگ او را ساماندهی کند.

وی با اشاره به تفسیر آیه 42 سوره توبه گفت: این آیه راجع به افرادی است که از رفتن به جبهه شانه خالی می کردند و خداوند به پیامبر(ص) می فرماید اگر برای این افراد راه، آسان به نظر می آمد با تو همراهی می کردند ولی برای بسیاری از آنها راه سنگین و سخت به نظر می آید و به دروغ با تو سخن می گویند.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان با بیان اینکه این آیات به بیان حالات و رفتار منافقانه عده ای پرداخته است که در راه اسلام اخلال گری می کردند، افزود: خداوند در جنگ تبوک از اعمال و رفتار آنها پرده برداری می کند و می فرماید منافقان کسانی هستند که وقتی می بینند جهاد برایشان زحمت دارد و به زندگی دنیای آنها لطمه می زند با آن مخالفت می کنند.

وی با بیان اینکه خداوند ابتدا به حالات روانی منافقان اشاره می کند که به دنبال راحتی دنیا هستند، گفت: خداوند در رابطه با عاقبت بد این افراد به پیامبر(ص) می فرماید اینها به زودی نزد تو می آیند و قسم می خورند که اگر ما توان داشتیم با شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: دولت برای گرانی کالای اساسی تدبیر کند

آیت الله سعیدی: دولت برای گرانی کالای اساسی تدبیر کند