مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-04سياسي

کمیته امداد خادم نیازمندان و ایتام است/توانمندسازی تهی دستان


رییس کمیته امداد با بیان اینکه این نهاد به عنوان سرباز ولایت ادای وظیفه می کند، گفت: کمیته امداد نوکری خود را نسبت به نیازمندان و جامعه هدف و یتیمان با افتخار انجام می دهد.

- ، سیدمرتضی بختیاری، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره به سالروز تأسیس کمیته امداد در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این یادگار ماندگار امام راحل (ره)، آثار با برکت زیادی داشته و سال روز تأسیس کمیته امداد در 14 اسفند 57 به عنوان روز احسان و نیکوکاری و روز ترویج فرهنگ قرض الحسنه نامگذاری شده است.

وی افزود: امام عزیزمان با اندیشه و تفکر دینی و فقهی خودشان، پس از پیروزی انقلاب در آن شرایط سخت بحرانی و مدیریتی به فکر نیازمندان و محرومان بود و قلبشان برای محرومان می تپید و به همین دلیل 22 روز بعد از پیروزی انقلاب، فرمان تشکیل کمیته امداد صادر می شود.

رییس کمیته امداد خاطرنشان کرد: این فرمان، پیام آور فرهنگ خیر و احسان و ایثار و انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی است و این دغدغه امام (ره) یک دغدغه قرآنی و معرفتی به لحاظ معارف اسلامی بود.

بختیاری با بیان اینکه در جامعه اسلامی دغدغه محرومان و نیازمندان به عنوان یکی از مسئولیت های اجتماعی باید مورد توجه مسئولان باشد، گفت: از موجبات اصلی تأسیس کمیته امداد همین دغدغه هایی بود که امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد خادم نیازمندان و ایتام است/توانمندسازی تهی دستان

کمیته امداد خادم نیازمندان و ایتام است/توانمندسازی تهی دستان