مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-04سياسي

جوانان تاریخ کشورمان را مطالعه کنند


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: لازمه جهاد تبین این است که بدانیم چه اتفاقاتی در این کشور رخ داده است.

  - آیت الله علی خاتمی ظهر امروز (13 اسفندماه) در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تاکید بر رعایت تقوی الهی، اظهار کرد: 280 شبکه فارسی زبان با هدف اینکه چهره مقدس نظام جهوری اسلامی ایران را ناکارآمد نشان داده و چهره منحوس سلاطین گذشته به خصوص پهلوی را محبوب جلوه دهند، فعالیت می کنند.

وی افزود: 13 اسفند 1235 شمسی حاکمان این مملکت راه را برای استعمارگران باز گذاشتند؛ آنان به طمع دستیابی به اهداف خود، بلای زیادی سر این مملکت آوردند.

عهدنامه پاریس که بین ایران و انگستان امضا شد، کشور افغانستان که جزیی از این سرزمین بود به خاطر نالایقی خلفا به دست دشمنان سپرده شد.

وی اضافه کرد: خواهش من از جوانان این است که تاریخ کشورمان را بخوانند؛ این کشور پهناور بود اما توطئه همیشگی دشمنان همیشه بلای جان بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان کرد: یاد داریم آن روزی را که تمام دنیا پشت سر صدام بودند اما دیدید چگونه این ملت 8 سال پاسداری کردند که یک وجب از این خاک مقدس به دست بیگانگان نرسد.

وی با اشاره به 14 اسفند روز احسان و نیکوکاری، ضمن قدردانی از مردم ولایت مدار استان زنجان که در ایام بیماری کرونا از کمک های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان تاریخ کشورمان را مطالعه کنند

جوانان تاریخ کشورمان را مطالعه کنند