مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-04سياسي

در ویترین مغازه ها پوشش های لباس مناسب بانوان کمیاب است / ما خواستار توقف جنگ هستیم


اصلا قابل قبول نیست که در ویترین مغازه ها پوشش های مناسب کمیاب باشد و وزارت صمت با اجرایی کردن مصوبات در مورد عفاف و حجاب با نظارت بر تولیدات کشور جهت ترویج پوشش های مناسب تلاش کند.

- ایسنا/تهران خطیب امام جمعه ورامین گفت: اصلا قابل قبول نیست که در ویترین مغازه ها پوشش های مناسب کمیاب باشد و وزارت صمت با اجرایی کردن مصوبات در مورد عفاف و حجاب با نظارت بر تولیدات کشور جهت ترویج پوشش های مناسب تلاش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با تبریک به مناسبت ایام شعبان اظهار کرد: این ماه مقدمه ای برای ماه مبارک رمضان است که انشاالله از برکات آن استفاده کنیم.

محمودی با اشاره به اینکه استغفار ، انفاق و صدقه و روزه از جمله اعمال این ماه است گفت: تنها ماهی که سراسر آن موالید و ایام مبارک است و در آن شهادت معصومین نیست همین ماه است.

وی با بیان اینکه سوم شعبان روز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار است افزود: چهارم شعبان نیز به نام روز جانباز نامگذاری شده است.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه 14 اسفند رور تاسیس نهاد ارزشمند کمیته اداد امام خمینی است عنوان کرد: این یادگار ارزشمند امام مایه برکت برای مستضعفان و محرومان بوده و هست و به همین مناسبت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ویترین مغازه ها پوشش های لباس مناسب بانوان کمیاب است / ما خواستار توقف جنگ هستیم

در ویترین مغازه ها پوشش های لباس مناسب بانوان کمیاب است / ما خواستار توقف جنگ هستیم