مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-04اقتصادي

اختصاص 3850 میلیارد از اعتبارات سفر دولت به حوزه کشاورزی گلستان


وزیر جهادکشاورزی همچنین از اختصاص 3هزار و 850میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به حوزه کشاورزی گلستان خبر داد و گفت : این میزان 25درصد اعتبارات سفر است که امیدواریم بتواند تحول بزرگی در حوزه کشاورزی ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی امروز در بازدید از طرح های جهادکشاورزی در شهرستان بندرگز با بیان اینکه با راه اندازی آزمایشگاه های مرجع در استان ها قبل از صادرات هر محصول ابتدا آنالیز آن محصولات انجام می شود، اظهار کرد: با آنالیز در آزمایشگاه ها محصولات با استانداردهای صادراتی هر کشوری انطباق داده می شود سپس با داشتن تاییدیه، سازمان حفظ نباتات اجازه صادرات خواهد داد.

وی با اشاره به لغو ممنوعیت صادرات فلفل دلمه ای به کشور روسیه گفت: با توجه به جلسات مختلفی که با تیم فنی که از کشور روسیه آمده بود همچنین مذاکراتی که در حاشیه سفر رییس جمهور به این کشور انجام شده بود، خوشبختانه هماهنگی خوبی بین وزارتخانه های جهادکشاورزی و بهداشت میان دو سازمان حفظ نباتات و غذا و دارو اتفاق افتاد.

وزیر جهادکشاورزی همچنین از اختصاص 3هزار و 850 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به حوزه کشاورزی گلستان خبر داد و افزود: این میزان 25درصد اعتبارات سفر است که امیدواریم بتواند تحول بزرگی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3850 میلیارد از اعتبارات سفر دولت به حوزه کشاورزی گلستان

اختصاص 3850 میلیارد از اعتبارات سفر دولت به حوزه کشاورزی گلستان