مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-04اقتصادي

توزیع بیش از2هزار تن کالای تنظیم بازار توسط شبکه تعاون روستایی هرمزگان


مدیر تعاون روستایی هرمزگان از توزیع بیش از2هزار تن کالای مصرفی با نرخ مصوب تنظیم بازار در سطح این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سیروس اسدپور مدیر تعاون روستایی هرمزگان امروز در جلسه بازرگانی این مدیریت گفت: در راستای تنظیم بازار، بیش از 2هزار و 300 تن کالای مصرفی با نرخ مصوب در فروشگاه های شبکه تعاون روستایی هرمزگان در سراسر استان توزیع شده است.

وی افزود: توزیع این کالاها با هدف تامین مایحتاج شهروندان عمدتا در ماه های پایانی سال و در راستای پیشگیری از افزایش قیمت ها و کنترل بازار انجام شده است.

اسدپور یادآور شد: این کالاها توسط شبکه تعاون روستایی استان خریداری و با نرخ مصوب دولتی در فروشگاه های این شبکه عرضه شده است.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان تصریح کرد: در اجرای برنامه های دولت و در راستای اجرای سیاستهای امنیت غذایی در کنار تولید، توزیع این کالاها در دستور کار سازمان تعاون روستایی قرار گرفته و براین اساس اقلام تنظیم بازاری توسط اتحادیه تعاونی روستایی استان هرمزگان خریداری و توزیع شده است.

وی افزود: این اقلام شامل یکهزار و 84 تن برنج، 414 تن مرغ و گوشت منجمد، 492 تن شکر، 357 تن روغن و 36 تن تخم مرغ به ارزش 488 میلیارد و 962 میلیون ریال با هدف تنظیم بازار و تامین نیاز های مردم عزیز استان عرضه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از2هزار تن کالای تنظیم بازار توسط شبکه تعاون روستایی هرمزگان

توزیع بیش از2هزار تن کالای تنظیم بازار توسط شبکه تعاون روستایی هرمزگان