مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-04اقتصادي

واگذاری زمین و واحد مسکونی رایگان به خانواده 4 قلوها در گلستان


با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، زمین رایگان و یک واحد مسکونی به خانواده چهارقلوها در شهرستان های کلاله و علی آبادکتول واگذار شد.

- ، پیش از ظهر جمعه، با حضور انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، زمین رایگان و یک واحد مسکونی به خانواده چهارقلوها در شهرستان های کلاله و علی آبادکتول واگذار شد.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان در این خصوص گفت: امروز با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده یک قطعه زمین 300 متری به صورت رایگان به خانواده 4 قلوهای کلاله ای واگذار شده است.

سیدمحمد حسینی اظهار کرد: در راستای اجرای قانون تعالی جمعیت و حمایت از خانواده، امروز قطعه زمینی 300 متری به خانواده ای که دارای فرزند چهارقلو بوده در روستای ملاشیخ غراوی شهرستان کلاله واگذار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: واگذاری این زمین به صورت رایگان بوده است.

همچنین بنیاد مسکن استان گلستان این آمادگی را دارد تا حمایت های لازم را برای ساخت و ساز واحد مسکونی شامل تسهیلات، کمک های بلاعوض و خدمات فنی رایگان به این خانواده ارائه دهد.

وی افزود: همچنین امروز در روستای رحمت آباد شهرستان علی آبادکتول هم یک واحد مسکونی 75 متری به خانواده دارای فرزند چهارقلو اهدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین و واحد مسکونی رایگان به خانواده 4 قلوها در گلستان

واگذاری زمین و واحد مسکونی رایگان به خانواده 4 قلوها در گلستان