مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-04ورزشي

المپیاد جام پرچم؛ بیرقی برای نشاط اجتماعی


در شرایط کرونایی که اغلب فعالیت به صورت کج دار و مریز دنبال می شود، برخی از فعالیت های نوپا می تواند نشاط اجتماعی را که کرونا آن را هدف قرار داده است، - سر پا نگه دارد.

زمانی که فدراسیون های ورزشی تلاش می کنند سهم ارزنده خود را در حوزه ورزش، آن هم در شرایط کرونایی که ورزش را در جبهه اول آسیب های ناشی از آن قرار داده و تا به امروز باعث تعطیل شدن بسیاری از باشگاه های ورزشی شده است، برخی از ارگان ها نیز وارد این گود جوان پسند می شوند تا سهم خود را برای بالا بردن نشاط اجتماعی که این روزها خسته از کوران کرونا است، ایفا کنند.

شهرداری زنجان یکی از ارگان هایی است که از دیرباز تلاش کرده است در کنار سایر فعالیت های محوله خود، سهم به سزایی در توسعه ورزش همگانی داشته و در برخی موارد نیز پا را فراتر گذاشته و در مسیر حمایت از ورزش قهرمانی گام بردارد، هر چند تفاوت سلایق در بدنه مدیریتی شهرداری زنجان و نیز مغایر بودن نوع نگاه مدیران این بخش به مقوله ورزش، اجازه نداده است که این حمایت ها صد درصدی باشد.

چندی پیش شاهد برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشی با عنوان جام پرچم به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان بودیم.

رقابت هایی که در آن علاقه مندان به حوزه ورزش در چند رشته ورزشی با هم به رقابت پرداختند و بدون شک این رقابت باعث می شود ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیاد جام پرچم؛ بیرقی برای نشاط اجتماعی

المپیاد جام پرچم؛ بیرقی برای نشاط اجتماعی