مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-04سياسي

ترویج بی حجابی به ابزار جنگ علیه فرهنگ جامعه تبدیل شده است


امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه هیچ مسئولی حق ندارد نسبت به حجاب بی تفاوت باشد گفت: ترویج بی حجابی به ابزار جنگ علیه فرهنگ و اعتقادات جامعه تبدیل شده است.

- ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با تبریک به مناسبت ایام شعبان اظهار داشت: این ماه مقدمه ای برای ماه مبارک رمضان است که انشاالله از برکات آن استفاده کنیم.

محمودی با اشاره به اینکه استغفار، انفاق و صدقه و روزه از جمله اعمال این ماه است گفت: تنها ماهی که سراسر آن موالید و ایام مبارک است و در آن شهادت معصومین نیست همین ماه است.

وی با بیان اینکه سوم شعبان روز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار است افزود: چهارم شعبان نیز به نام روز جانباز نامگذاری شده است.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه 14 اسفند رور تأسیس نهاد ارزشمند کمیته اداد امام خمینی است عنوان داشت: این یادگار ارزشمند امام مایه برکت برای مستضعفان و محرومان بوده و هست و به همین مناسبت روز تحسان و نیکوکاری را نام گذاری کرده اند.

محمودی به 15 اسفندماه و روز درختکاری نیز اشاره مرد و بیان داشت: طبق فرمایش امام باقر (ع) بهترین کارها کشاورزی است و ما در منطقه ای زندگی می کنیم که زمینی حاصل خیز دارد، البته متأسفانه کم آب که در این خصوص اولاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج بی حجابی به ابزار جنگ علیه فرهنگ جامعه تبدیل شده است

ترویج بی حجابی به ابزار جنگ علیه فرهنگ جامعه تبدیل شده است