مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-04سياسي

وزیر جهادکشاورزی: حمایت از طرح های شیلاتی به اشتغال جوانان کمک می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در نخستین برنامه سفر استانی همراه رییس جمهور منتخب مردم به گلستان آمد و صبح امروز از طرح پرورش ماهیان خاویاری در بندرگز بازدید کرد.

وی با بیان اینکه از طرح های شیلاتی در گلستان حمایت می شود، اظهار کرد: حمایت از طرح های شیلاتی در این شهرستان به ایجاد اشتغال در گلستان کمک می کند.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه طرح پرورش ماهیان خاویاری در مساحت 10 هکتاری شهرستان بندرگز اجرایی شده است، گفت: طرح پرورش ماهیان خاویاری در بندرگز ظرفیت تولید 30 تن گوشت ماهی را دارا است همچنین یک هزار و 500 کیلوگرم خاویار تولید می شود.

ساداتی نژاد از اشتغال پنج نفر در پروژه ماهیان خاویاری در بندرگز خبر داد و اظهار کرد: طرح پرورش ماهیان خاویاری در بندرگز با سرمایه گزاری 55 میلیارد ریال انجام شد.

وزیر جهادکشاورزی قرار است به عنوان نماینده رییس جمهور در کردکوی حضور یافته و ضمن ادای احترام به شهدا در گلزار شهدای کردکوی و افتتاح طرح شهرک گلخانه ای هفت هکتاری و زهکشی 7 هزار هکتار، در نشست شورای اداری این شهرستان نیز شرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سفر رییس جمهور محبوب مردمی به همراه هیات دولت به استان گلستان نگارستان ایران قطعا با برکات ارزشمندی همراه خواهد بود که باید از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهادکشاورزی: حمایت از طرح های شیلاتی به اشتغال جوانان کمک می کند

وزیر جهادکشاورزی: حمایت از طرح های شیلاتی به اشتغال جوانان کمک می کند