مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-04سياسي

حضور رییس دولت سیزدهم در خلیج گرگان و جزیره آشوراده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در ادامه بازدید از استان گلستان با حضور در سواحل خلیج گرگان در شهرستان بندرترکمن از وضعیت عقب نشینی و پسروی آب در این پهنه آبی مطلع شد.

خلیج گرگان سال ها است که گرفتار چالش هایی از جمله کمبود آب برای تجدید حیات آبزیان، شکار بی رویه، لایروبی نکردن کانال های آبرسان، افزایش تعداد آب بندان و مزارع پرورش ماهی در بالادست شده و این عوامل بر بحرانی شدن شرایط منطقه افزوده و ضرورت تلاش برای حل آن را جدی تر کرده است.

همچنین رییس جمهور با همراه جمعی از اعضای هیات دولت، نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان با قایق از جزیره آشوراده در غرب استان گلستان و از محل اجرای پروژه بومگردی و طبیعت گردی تنها جزیره ایرانی دریای خزر بازدید کرد.

این طرح طبیعت گردی در 22 هکتار از جزیره آشوراده فروردین امسال در ستاد ملی تالاب ها به تصویب رسیده بود.

طرح گردشگری در تنها جزیره ایرانی دریای خزر از اصلی ترین مطالبات مردم و مسوولین گلستان در دهه های اخیر بود که سال 93 در سفر استانی هیات دولت به گلستان تصویب شد.

با امضای قرارداد بین استانداری گلستان و سازمان حفاظت از محیط زیست، تحقق آرزوی دیرینه مردم استان برای بهره مندی از مزایای اقتصادی و معیشتی آن وارد فاز جدیدی شد و با زدن کلنگ عملیات اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس دولت سیزدهم در خلیج گرگان و جزیره آشوراده

حضور رییس دولت سیزدهم در خلیج گرگان و جزیره آشوراده