مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-04ورزشي

معرفی برگزیدگان مسابقات مناظره دانشجویان در سمنان


برترین های مسابقات مناظره دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مسابقه فینال مناظره دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی با حضور سرپرست جهاد دانشگاهی استان سمنان و سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان بین دو تیم شرکت صنعتی روستا و مرکز شهرداری بیارجمند برگزار شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: در مسابقه فینال و با رأی هیأت داوران، تیم شرکت صنعتی روستا از سمنان توانست مقام اول را کسب کند و تیم فیروز از مرکز شهرداری بیارجمند دوم شد.

سیدمحمدعلی شاهمیری افزود: در مسابقه نیمه نهایی نیز که پیش از مسابقه فینال برگزار شد، دو تیم شرکت صنعتی روستا و تیم ایران از مرکز شهرداری بیارجمند به رقابت پرداختند و این تیم شرکت صنعتی روستا بود که توانست با رأی هیأت داوران به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کند.

به گفته وی، تیم فیروز از مرکز شهرداری بیارجمند نیز با قرعه استراحت در مرحله نیمه نهایی، توانست مستقیم به فینال مسابقات راه پیدا کند.

شاهمیری ادامه داد: مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان با حضور 6 تیم و به میزبانی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان مسابقات مناظره دانشجویان در سمنان

معرفی برگزیدگان مسابقات مناظره دانشجویان در سمنان