مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-04پزشكي

ابتلای 2250 نفر از کادر درمان آذربایجان شرقی به کرونا در سال جاری


مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در سال جاری 2 هزار و 250 نفر از کادر درمان آذربایجان شرقی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه ویژه سویه اومیکرون، اشاره و اظهار کرد: نزدیک به 9 هزار پرستار در استان فعالیت می کنند و به طور تقریبی 40 درصد کل نیروهای بدنه وزارت بهداشت را کادر پرستاری تشکیل می دهد.

وی اضافه کرد: تاکنون 40 درصد از نیروهای درمان استان، دز سوم واکسن کرونای خود را تزریق کرده اند و بقیه به دلیل ابتلاء به این ویروس، زمان تزریق دز سوم آنها به تأخیر افتاده است.

اشرفی در مورد تعرفه گذاری خدمات پرستاری یادآور شد: اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری از سال های گذشته، یکی از خواسته های اساسی پرستاران بود و سابقه آن به تیرماه سال 1386 برمی گردد.

وی ادامه داد: تعرفه گذاری خدمات پرستاری بعد از سال ها تلاش در سال 1400 تصویب شد و اجرای آن از دی ماه سال جاری شروع شده است.

وی افزود: یکی از نتایج اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری، تفکیک وظایف و عملکرد پرستاران با سایر همکاران است.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گفت: طبق این قانون، بر اساس استانداردها حرکت می کنیم، برای مثال تعداد بیمارانی که هر پرستار به آنها خدمت رسانی می کند و وظایف هر پرستار مشخص می شود، بنابراین نیروی انسانی استانداردسازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 2250 نفر از کادر درمان آذربایجان شرقی به کرونا در سال جاری

ابتلای 2250 نفر از کادر درمان آذربایجان شرقی به کرونا در سال جاری