مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-04اجتماعي

کیفیت هوای کرمانشاه در وضعیت خطرناک قرار دارد


سرپرست محیط زیست کرمانشاه با اشاره به عدد 500 شاخص کیفیت هوای استان، گفت: کیفیت هوای استان کرمانشاه در وضعیت خطرناک قرار دارد.

- اظهار کرد: به دلیل وجود ریزگردها در آسمان کرمانشاه وضعیت کیفیت هوای استان در چهار ایستگاه پایش کیفی هوا در حالت خطرناک قرار دارد.

وی افزود: از هم استانی ها درخواست می شود از انجام فعالیت در خارج از منزل خودداری کرده و در این وضعیت بحرانی هوا از خانه های خود بیرون نروند.

سرپرست محیط زیست کرمانشاه تصریح کرد: عدد شاخص کیفیت استاندارد هوا 100 بوده که بر اساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه های پایش کیفیت هوا در چند ساعت اخیر این شاخص در ایستگاه کرمانشاه شهرداری مرکزی، زیبا پارک و قصرشیرین عدد 500 را نشان داده که بیانگر وضعیت خطرناک در این ایستگاه ها است.

جلیلیان بیان کرد: وضعیت کیفی هوا در ایستگاه پاوه نیز ناسالم و عدد شاخص کیفیت هوا 167 گزارش شده است که در این شرایط افراد دارای بیماری قلبی و ریوی، کودکان، زنان باردار و سالمندان باید از انجام فعالیت های سنگین و طولانی در خارج از منزل خودداری کنند.

وی با اشاره به اطلاعات به دست آمده از ایستگاه کنگاور، گفت: کیفیت هوای شهرستان کنگاور، بر اساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه پایش کیفی هوا در این شهرستان استاندارد بوده و عدد شاخص کیفیت هوا در این ایستگاه 69 اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوای کرمانشاه در وضعیت خطرناک قرار دارد

کیفیت هوای کرمانشاه در وضعیت خطرناک قرار دارد