مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-04سياسي

تقدیر از قضات برتر در همایش مسئولان مراکز توسعه حل اختلاف کشور در مشهد


معاون اول قوه قضاییه با حضور در مراسم اختتامیه همایش سه روزه مسئولان مراکز توسعه حل اختلاف کشور، ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته در مجموعه مراکز توسعه حل اختلاف کشور، - معاون اول قوه قضاییه با حضور در مراسم اختتامیه همایش سه روزه مسئولان مراکز توسعه حل اختلاف کشور، ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته در مجموعه مراکز توسعه حل اختلاف کشور، خواستار استمرار این اقدامات در چارچوب سند تحول قوه قضاییه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم اختتامیه همایش سه روزه مسئولان مراکز توسعه حل اختلاف کشور، با حضور رییس مرکز، معاونان و روسای مراکز توسعه حل اختلاف کشور و معاون اول قوه قضاییه در مجتمع فرهنگی میلاد مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه در این مراسم با تقدیر از اقدامات انجام گرفته در مجموعه مراکز توسعه حل اختلاف کشور، خواستار استمرار این اقدامات در چارچوب سند تحول قوه قضاییه شد.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اجرای سند تحول قضایی، این سند را موجب تحول در عرصه های مختلف قوه قضاییه دانست و افزود: در دوران جدید باید با نگاه متعالی و به صورت مستمر به دنبال ارتقاء عملکرد و کارآمدی سازمانی از جمله در مراکز توسعه حل اختلاف کشور با هدف ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان گرانقدر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از قضات برتر در همایش مسئولان مراکز توسعه حل اختلاف کشور در مشهد

تقدیر از قضات برتر در همایش مسئولان مراکز توسعه حل اختلاف کشور در مشهد