مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-04سياسي

مطالبات راهداری گلستان از رییس جمهور/از توسعه راه های روستایی تا رفع نقاط پرتصادف


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان رفع نقاط پرتصادف و توسعه راه های روستایی را یکی از دغدغه های مهم راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برشمرد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان رفع نقاط پرتصادف و توسعه راه های روستایی را یکی از دغدغه های مهم راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برشمرد.

مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار ایسنا در گلستان اظهار کرد: در آستانه سفر ریاست محترم جمهور در استان گلستان تیم های پاسخگویی حوزه های زیرمجموعه راه و شهرسازی در اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان مستقر هستند که در همین راستا همکاران ما در راهداری و حمل و نقل ضمن استقرار در ستاد پاسخگوی مشکلات، درخواست ها، چالش ها، پیشنهادات و شکایت مردم گلستان هستند.

وی با بیان اینکه مرکز سامد نیز پاسخگوی مسائل مردم هستند، افزود: یکی از مهم ترین دغدغه های ما در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان رفع نقاط پرتصادف و توسعه راه های روستایی است.

مدیرکل امور راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تسریع و تخصیص بودجه به پروژه بسیار مهم آق قلا به بندرترکمن را از جمله دیگر مطالبات مهم گلستان از رییس جمهور برشمرد و تصریح کرد: تمام پیشنهادات به صورت مکتوب و مستند اعلام شده است و امیدوارم رهاورد این سفر رفع دغدغه های به حق و درست مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات راهداری گلستان از رییس جمهور/از توسعه راه های روستایی تا رفع نقاط پرتصادف

مطالبات راهداری گلستان از رییس جمهور/از توسعه راه های روستایی تا رفع نقاط پرتصادف