مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 08:122022-03-04سياسي

رییسی: با اقدامات جهادی کارهای ماندگاری در گلستان انجام می دهیم


رییس جمهور در بدو ورود به استان گلستان گفت: با کمک مدیران دستگاه های اجرایی و حرکت جهادی کارهای ماندگاری در گلستان انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، آیت الله سید ابراهیم رییس، رییس جمهور کشور ایران  صبح امروز وارد  فرودگاه بین المللی گرگان شد و مورد استقبال استاندارگلستان، جمعی از مسوولان استانی، خبرنگاران و فرزند شهید مدافع حرم قرار گرفت.

در بدو ورود رییس جمهور مردمی به فرودگاه بین المللی گرگان، فرزند شهید مدافع حرم استان گلستان با اهدای دسته گلی به آیت الله سید ابراهیم رییسی خوش آمد گفت و بعد از خواندن متن خوش آمدگویی توسط فرزند شهید مدافع حرم افشین ذورقی رییس جمهور بر پیشانی او بوسه زد.

رییس جمهور در هنگام ورود به فرودگاه گرگان در خصوص اهداف سفر خود و وزرا به این استان گفت: استان گلستان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است در حوزه کشاورزی به عنوان قطب کشاورزی است و در حوزه صنعت نیز دارای صنایع بسیار زیادی است.

سید ابراهیم رییسی خاطرنشان کرد: استان گلستان در حوزه گردشگری به عنوان قطب گردشگری محسوب می شود و تاکنون کارهای بسیاری در این استان صورت گرفته است اما با وجود این کارهای انجام شده شاهد بروز مشکلاتی در استان گلستان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: با اقدامات جهادی کارهای ماندگاری در گلستان انجام می دهیم

رییسی: با اقدامات جهادی کارهای ماندگاری در گلستان انجام می دهیم