مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 03:172022-03-03اقتصادي

نمایشگاه سازهای موسیقی تولید ملی/از تپه های سیَلک تا برج میلاد!


نخستین نمایشگاه «ساز و آلات موسیقی» در برج میلاد، همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) افتتاح شد، تا معرف صنعت کاران مغفول این عرصه و مشکلات عدیده معیشتی و حرفه ای آنان باشد، - خبرگزاری فارس ـ گروه موسیقی ـ علیرضا سپهوند: نخستین نمایشگاه ساز و آلات موسیقی در برج میلاد، همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) افتتاح شد، تا معرف صنعت کاران مغفول این عرصه و مشکلات عدیده معیشتی و حرفه ای آنان باشد، هنرمندانی که در حوزه گسترده موسیقی سهم عمده ای در جلوگیری از خروج ارز از کشور و ورود نمونه های خارجی دارند.

*مواجهه فرهنگ ایرانی و غیر ایرانی هنر به معنای عام، ورای جنبه زیبایی شناختی و هنر به ما هُوَ هنر، بویژه در شرایط کنونی جامعه و خستگی دوساله عموم مردم از خانه نشینی کرونا، می تواند اوضاع جامعه را تلطیف کند.

ضرورت برگزاری نمایشگاه هایی از این دست، آنجا آشکار می شود که امروزه گرایشِ سهم قابل توجهی از جوانان و نوجوانان را به موسیقی و فرهنگ غیر ایرانی شاهد هستیم.

همانطور که کارشناسان فرهنگی و جامعه شناسان بارها تاکید کرده اند، نسل جوان هر کشوری نسبت به هرآنچه که بیشتر می بینید و در دسترسش است، علاقه و گرایش پیدا می کند.

امروزه علی رغم فواید دنیای مجازی، هجوم موسیقی های بیگانه آن هم از بدترین انواع آن، بسیاری را به خود مشغول کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه سازهای موسیقی تولید ملی/از تپه های سیَلک تا برج میلاد!

نمایشگاه سازهای موسیقی تولید ملی/از تپه های سیَلک تا برج میلاد!