مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 23:222022-03-03ورزشي

پیروزی تیم هندبال «لوله گستر اسفراین» در مصاف با تیم «زاگرس بهبهان»


نایب رییس هیئت هندبال خراسان شمالی از پیروزی تیم هندبال دختران «لوله گستر اسفراین» مقابل تیم «زاگرس بهبهان» خبر داد.

- پیروزی تیم هندبال لوله گستر اسفراین در مصاف با تیم زاگرس بهبهان ایسنا/خراسان شمالی نایب رییس هیئت هندبال خراسان شمالی از پیروزی تیم هندبال دختران لوله گستر اسفراین مقابل تیم زاگرس بهبهان خبر داد.

سمیه ریحانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تیم هندبال دختران نوجوان لوله گستر اسفراین توانست در نخستین مسابقه خود، تیم زاگرس بهبهان را با نتیجه 24 بر 20 شکست دهد.

وی افزود: تیم لوله گستر اسفراین که دهم اسفند ماه به مسابقات باشگاه ها و دسته های آزاد کشور به میزبانی اصفهان اعزام شد، توانست امروز دوازدهم اسفند ماه در نخستین دیدار خود به پیروزی برسد.

ریحانی ادامه داد: تیم لوله گستر اسفراین فردا سیزدهم اسفند ماه با تیم های فولاد مبارکه سپاهان و گچساران به ترتیب ساعت 13 و 30 دقیقه و 19 و 30 دقیقه رقابت می کند.

وی بیان کرد: این دوره از مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از یازدهم اسفند ماه آغاز شد و تا شانزدهم اسفند ماه در دو منطقه شمال و جنوب در اصفهان ادامه دارد.

ریحانی در ادامه در خصوص منطقه بندی تیم ها به دو قسمت شمال و جنوب گفت: 12 تیم در منطقه جنوب با حضور تیم های سنگ آهن بافق، لوله گستر اسفراین، برزین مشهد، شهید شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی تیم هندبال «لوله گستر اسفراین» در مصاف با تیم «زاگرس بهبهان»

پیروزی تیم هندبال «لوله گستر اسفراین» در مصاف با تیم «زاگرس بهبهان»