مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 22:272022-03-03سياسي

300 واحد مسکن محرومان در ایذه، باغملک و دزپارت ساخته می شود


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در سه شهرستان ایذه، باغملک و دزپارت، 300 واحد مسکن محرومان از محل تفاهم نامه بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ساخته خواهد شد.

- ، اکبر نیکزاد شامگاه پنجشنبه در جلسه ای پیرامون مشکلات روستایی که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان ایذه برگزار شد با بیان اینکه بازدیدهایی از روستاهای منطقه انجام شده است، اظهار کرد: هر کدام از مسئولان در هر سنگری هستند باید به مردم خدمت کنند و اگر کاری انجام شد به عنوان یک خاطره باقی خواهد ماند و در دولت انقلابی مشکلات روستاها را باید در اولویت قرار داد.

وی در خصوص بازنگری طرح های هادی گفت: اگر طرح هادی انجام نشود هزینه ساخت و ساز چند برابر می شود؛ در شهرستان های ایذه، باغملک و دزپارت باید 100 روستا طرح بازنگری هادی انجام و در این بازنگری باید مشکل زمین مسکن جوانان باید حل شود تا بتوانند با استفاده از تسهیلات مسکن واحدهای مقاومی را بسازند.

نیکزاد ادامه داد: در سه شهرستان ایذه، باغملک و دزپارت 300 واحد مسکن محرومان از محل تفاهم نامه بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ساخته می شود و برای هر کدام از این واحدها علاوه بر وام ارزان قیمت 50 میلیون تومان وام بلاعوض، 8 تن سیمان و میلگرد به میزان یک ساختمان 60 متری به صورت رایگان از طرف بنیاد مستضعفان تقدیم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 واحد مسکن محرومان در ایذه، باغملک و دزپارت ساخته می شود

300 واحد مسکن محرومان در ایذه، باغملک و دزپارت ساخته می شود