مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 20:372022-03-03سياسي

ضرورت نظارت جدی بر وضعیت نانوایی ها در آستانه سال جدید


فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم نظارت جدی بر نانوایی ها در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: اقدامات مقتضی در راستای فعال سازی سامانه های هوشمند برای نظارت دقیق و اطلاع از رضایت یا عدم رضایت شهروندان صورت پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان، خاطرنشان کرد: ما باید سیاست ها و تدابیر استان را در شهرستان عملیاتی و اجرایی کنیم و بر همه مسائل و موضوعات شهرستان اشراف کامل و دقیق داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نتایج جلسات کمیته های زیر مجموعه کارگروه آرد و نان شهرستان باید در جلسات ماهانه کارگروه مربوطه مطرح و مورد بررسی قرار گیرند، افزود: جلوگیری از ارائه مجوز نانوایی آزادپز به دلیل کاهش یارانه استان، منطقی نیست و نگاه ما باید بر اساس سیاست ملی باشد و یارانه های هدفمند در مسیری قرار گیرد که مردم مستقیما از آن بهره بگیرند.

احمدی با تأکید بر پراکندگی نانوایی های یارانه ای و دسترسی همه شهروندان، افزود: ما معتقد به منطقه بندی برای ارائه مجوز نانوایی آزادپز صرفا به یک منطقه نیستیم و دسترسی عموم مردم به نان یارانه ای و آزاد، امری مطلوب است.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم نظارت جدی بر نانوایی ها در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان، عنوان کرد:اقدامات مقتضی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نظارت جدی بر وضعیت نانوایی ها در آستانه سال جدید

ضرورت نظارت جدی بر وضعیت نانوایی ها در آستانه سال جدید