مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 20:122022-03-03ورزشي

عزم جزم تیم اتحاد فومن برای درخشش در لیگ دسته یک


مسؤولان تیم اتحاد فومن از عزم جزم خود در داشتن تیم پرقدرت و اخلاق مدار خبر دادند و مدعی شدند با حمایت هواداران و تیم توان حضور در لیگ دسته دوم را هم دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فومن، امروز تیم فوتبال اتحاد شهرستان فومن طی نشست خبری با اصحاب رسانه در هتل معین فومن، اهداف و برنامه های خود را تشریح کرد و خواستار همراهی آن ها جهت صعود به لیگ های بالا شد.

معین سمیع، مالک تیم اتحاد فومن با اشاره به ظرفیت بی نظیر این شهرستان توریستی و گردشگر پذیر، اظهار کرد: نتیجه گیری خوب و اخلاق مدار در فوتبال از اهداف عالیه ما در تیم اتحاد است.

وی با اشاره به فرازوفرودهای تیم شهرداری فومن و تلاش برای عدم تکرار آن ها، افزود: در اتحاد، تمام سعی ما تلاش در داشتن تیمی ایدئال و پرقدرت در لیگ است.

مالک تیم اتحاد فومن با بیان اینکه هدف گذاری ما در فصل پیش رو حضور در لیگ دسته دو بوده، گفت: نصر، سرمربی این تیم وعده داده که تیم را در لیگ دسته یک تحویل خواهد داد.

سمیع با اذعان به اینکه مشکلات اقتصادی همیشه در کشور وجود داشته و اکنون ممکن است تشدید نیز شده باشد، تصریح کرد: شفافیت در همه ابعاد تیم حاکم است و هیچ کدام از اعضا کادر فنی نیت مالی ندارند و همه بر این باوریم که داشتن تیمی فراتر از یک تیم دسته سومی از لیاقت های شهرستان فومن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جزم تیم اتحاد فومن برای درخشش در لیگ دسته یک

عزم جزم تیم اتحاد فومن برای درخشش در لیگ دسته یک