مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 20:122022-03-03سياسي

عدم اجرای طرح تفضیلی، اراک را قفل کرده است


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پل سنجان تبدیل به آثار باستانی شده است، گفت: این پروژه 12 سال است کلنگ خورده اما نیمه کاره رها شده است.

- محمدحسن آصفری روز پنجشنبه 12 اسفند در شورای مسکن استان مرکزی اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی در قالب جهش تولید مسکن در تمام شهرهای استان آغاز شده که نشان می دهد دولت در حوزه راه و شهرسازی تعهد قابل توجهی داشته است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: عدم اجرای طرح تفضیلی شهر اراک، شهر را قفل کرده است که انتظار داریم در خصوص تصویب نقشه های مهندسی طرح های جامع و تفضیلی نظارت جدی صورت گیرد.

وی با اشاره به ملغی شدن پروژه 58 متری شهری اراک تصریح کرد: به نظر می رسد که طرح 24 متری نیز قرار نیست اجرایی شود که باید تعامل و همکاری خوبی نیز در این خصوص صورت گیرد.

حضور معاونین وزیر راه و شهرسازی در اراک نیز در این خصوص خروجی نداشته و گویی تنها قاشقی خالی در دهان ما گذاشتند.

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طرح کنارگذر شمالی اراک 15 سال به صورت نیمه کاره باقی مانده و این مهم مدنظر است که روزانه 50 هزار خودرو از این مسیر تردد می کنند و بخش اعظم آلودگی هوای اراک مربوط به این مسیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اجرای طرح تفضیلی، اراک را قفل کرده است

عدم اجرای طرح تفضیلی، اراک را قفل کرده است