مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 19:222022-03-03سياسي

استقبال مدیران دولت سیزدهم از نقدهای ائمه جمعه


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: کارگزاران نظام اسلامی در دولت سیزدهم نقدها و انتقادات ائمه جمعه را به شایستگی گوش داده و در اصلاح امور تلاشی جدی انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان عصر پنجشنبه در مراسم معارفه امام جمعه شهرستان نمین اظهار کرد: ما آمادگی داریم تا رهنمودهای ائمه جمعه را در همه شهرستان ها سرلوحه برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها قرار داده و در اصلاح امور به نفع مردم گام های عملی برداریم.

وی تریبون های نماز جمعه را تریبون تبیین خواسته ها و نظرات مردم در فرآیند بهبود امور توصیف کرد و گفت: ائمه جمعه نیز به نمایندگی از مردم خواسته ها و مطالبات آنها را مطرح می کنند و در دولت سیزدهم ظرفیت خوبی برای شنیدن این انتقادها و نقدها به وجود آمده تا در سایه این رهنمودها اصلاح گری در حوزه های مختلف به انجام برسد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با بیان اینکه تریبون نماز جمعه تریبون بیان حق و حقیقت و دفاع از حقوق مردم است، تصریح کرد: ضروری است تا شایسته ترین مفاهیم ارزشی و الگوهای تربیتی در این فضاهای معنوی بیان شده و همه اقشار از فضای معنوی نماز جمعه در اصلاح امور و بهبود شایستگی ها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مدیران دولت سیزدهم از نقدهای ائمه جمعه

استقبال مدیران دولت سیزدهم از نقدهای ائمه جمعه