مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 19:072022-03-03اقتصادي

وزیر راه: تسهیلات طرح جهش تولید مسکن تا 400 میلیون تومان افزایش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی ظهر امروز در نشست اعضای شورای مسکن استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به اینکه شرایط معیشتی مردم برای تهیه آورده اولیه مناسب نیست قرار شد تا تسهیلات در نظر گرفته شده برای متقاضیان طرح جهش تولید مسکن با هدف .

- وزیر راه و شهرسازی از افزایش تسهیلات طرح جهش تولید مسکن تا چهارصد میلیون تومان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شرایط معیشتی مردم برای تهیه آورده اولیه مناسب نیست قرار شد تا تسهیلات در نظر گرفته شده برای متقاضیان طرح جهش تولید مسکن با هدف کاهش سهم آورده مردم افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی ظهر امروز در نشست اعضای شورای مسکن استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به اینکه شرایط معیشتی مردم برای تهیه آورده اولیه مناسب نیست قرار شد تا تسهیلات در نظر گرفته شده برای متقاضیان طرح جهش تولید مسکن با هدف کاهش سهم آورده مردم افزایش یابد.

وی افزود: نحوه ثبت نام مردم در طرح جهش تولید مسکن در حال اصلاح است به طوری که متقاضیانی که سابقه سه سال پرداخت بیمه در شهر های کوچک را داشته باشند بتوانند در این طح ثبت نام کنند و با مشکلی مواجه نشوند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بنا داریم تا شرایط را برای متقاضیان تسهیل کنیم چرا که به دنبال این هستیم تا اکثر مردم کشور را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: تسهیلات طرح جهش تولید مسکن تا 400 میلیون تومان افزایش می یابد

وزیر راه: تسهیلات طرح جهش تولید مسکن تا 400 میلیون تومان افزایش می یابد