مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 18:272022-03-03بين الملل

اعزام تیمی از دیوان بین المللی کیفری به اوکراین


اعزام این تیم به اوکراین پس از آن انجام شد که کریم خان دادستان ارشد دیوان بین المللی کیفری به خبرگزاری رویترز گفت که وی در حال جمع آوری مدارک به عنوان بخشی از یک تحقیقات رسمی در مورد جنگ اوکراین است.

- اعزام این تیم به اوکراین پس از آن انجام شد که کریم خان دادستان ارشد دیوان بین المللی کیفری به خبرگزاری رویترز گفت که وی در حال جمع آوری مدارک به عنوان بخشی از یک تحقیقات رسمی در مورد جنگ اوکراین است.

یک تیم متخصص از دیوان بین الملی کیفری در لاهه برای تحقیقات در مورد احتمال ارتکاب جنایات جنگی در جنگ اوکراین عازم این کشور شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از تارنمای شبکه الجزیره انگلیسی، اعزام این تیم به اوکراین پس از آن انجام شد که کریم خان دادستان ارشد دیوان بین المللی کیفری به خبرگزاری رویترز گفت که وی در حال جمع آوری مدارک به عنوان بخشی از یک تحقیقات رسمی در مورد جنگ اوکراین است.

این مقام دیوان بین المللی کیفری خاطر نشان کرد: تیمی را در زمینه بررسی جنگ اوکراین تشکیل دادم و این تیم در حال عزیمت به منطقه است.

این مقام دیوان بین المللی کیفری تصریح کرد که دفتر وی اتهاماتی از جمله ارتکاب احتمالی جنایت جنگی، جمایت علیه بشریت و نسل کشی را در جنگ اوکراین بررسی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیمی از دیوان بین المللی کیفری به اوکراین

اعزام تیمی از دیوان بین المللی کیفری به اوکراین