مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 18:222022-03-03اجتماعي

افزایش 26 درصدی تصادفات درون شهری در خراسان جنوبی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 9 هزار و 78 فقره تصادف در شهرهای استان روی داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، - 26 درصد افزایش داشته است.

سرهنگ علیرضا عباسی، امروز پنجشنبه 12 اسفند در نشست خبری اظهار کرد: وسایل نقلیه توقیف شده در خراسان جنوبی از طریق نرم افزار پلیس من به صورت غیر حضوری ترخیص می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: مردم می توانند وسایل نقلیه خود را که به هر دلیل توقیف شده از طریق نرم افزار پلیس من به صورت غیر حضوری ترخیص کنند؛ جرایم بیمه برای این دسته از وسایل نقلیه بخشیده شده است و این طرح تا 29 اسفند مهلت دارد.

وی در خصوص برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف هم گفت: برخورد با این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفته و از ابتدای بهمن 500 موتورسیکلت توقیف شده است.

عباسی افزود: برای رفاه حال مردم و جلوگیری از حوادث احتمالی در نزدیک سال نو، این طرح نیز تا پایان اسفند ادامه دارد؛ موتورسیکلت ها در صورت توقیف، یک ماه نگه داشته می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح نوروزی نیز گفت: این طرح از 24 اسفند تا 14 فروردین اجرا می شود و پلیس نیز با آمادگی کامل خدمت رسانی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 26 درصدی تصادفات درون شهری در خراسان جنوبی

افزایش 26 درصدی تصادفات درون شهری در خراسان جنوبی